Schoonheidssalon Inner Soul Beauty
Algemene Voorwaarden
1. Algemeen
Deze voorwaarden zijn van toepassing op iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen de salon en een cliënt, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.
2. Inspanningen Schoonheidssalon
De salon voert behandelingen uit naar beste inzicht en vakmanschap, en volgens de huidige stand van de wetenschap. Wij informeren de cliënt zo goed mogelijk over eventuele financiële gevolgen van wijzigingen of aanvullingen van de behandeling.
3. Afspraken
Verhinderingen voor een afspraak dienen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 24 uur van tevoren, aan ons gemeld te worden. Bij niet of te laat melden, kunnen wij het volledige honorarium voor de behandeling in rekening brengen.
Afspraken kunnen alleen telefonisch worden geannuleerd.
Bij te late komst (meer dan vijf minuten) kan de behandeling worden ingekort zonder vermindering van het honorarium.
Wij melden verhinderingen voor een afspraak eveneens zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur van tevoren aan de cliënt.
4. Betaling
Alle prijzen van behandelingen en producten worden vermeld op onze website en in de salon. Deze prijzen zijn inclusief BTW.
Aanbiedingen zijn geldig gedurende de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
Betaling dient direct na de behandeling contant te worden voldaan, tenzij anders overeengekomen.
5. Persoonsgegevens & Privacy
Voor de eerste behandeling verstrekt de cliënt alle noodzakelijke gegevens aan de salon.
Deze gegevens worden opgenomen in een geautomatiseerd systeem en behandeld volgens de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG).
Wij zullen geen gegevens aan derden verkopen of verhuren zonder schriftelijke toestemming van de cliënt.
6. Geheimhouding
Onze schoonheidsspecialisten zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt verstrekt tijdens de behandeling, tenzij wettelijk anders vereist.
7. Aansprakelijkheid
De salon is niet aansprakelijk voor schade ontstaan door onjuiste of onvolledige informatie van de cliënt over lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
Wij zijn ook niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen van de cliënt.
8. Garantie
Wij bieden een garantie van één week (7 dagen) op producten, mits de cliënt:
de geadviseerde producten gebruikt;
de thuisverzorgingsadviezen opvolgt;
medisch advies binnen vijf werkdagen opvolgt;
de producten volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt.
Niet tevreden producten kunnen binnen een week worden geruild. Er is geen geld-terug-garantie.
9. Beschadiging & Diefstal
Wij hebben het recht schadevergoeding te eisen bij beschadiging van meubilair, apparatuur of producten door de cliënt.
Diefstal wordt altijd direct bij de politie gemeld.
10. Klachten
Klachten over behandelingen of producten moeten binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk worden gemeld.
Wij reageren binnen vijf werkdagen.
Indien een klacht gegrond is, wordt de behandeling opnieuw verricht tenzij dit aantoonbaar zinloos is.
Bij geschillen kan de cliënt deze voorleggen aan de wetgever of een mediator.
11. Behoorlijk Gedrag
De cliënt dient zich in de salon naar algemeen aanvaarde normen te gedragen.
Bij herhaaldelijk onbehoorlijk gedrag na waarschuwingen kan de salon de cliënt de toegang tot de salon weigeren.
12. Recht
Op alle overeenkomsten tussen de salon en de cliënt is Nederlands recht van toepassing.
Bij uitleg van de inhoud en strekking van deze voorwaarden is de Nederlandse tekst bepalend.
De laatste gedeponeerde versie is van toepassing, of de versie die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.